Poker face / Lady Gaga

Mikä onkaan hauskempaa, kuin perjantai-illan vietto tietokoneen ääressä? Aika moni asia mielestäni, ainakin tällä hetkellä. Oon nyt ollut tiistai-illasta asti kipeänä kotona ja nyt alkaa jo tuntua ahdistavalta, kun ei ole mitään tekemistä. Nukkumisestakaan ei ole kauheasti tullut mitään, kun en vaan osaa nukkua päivisin ellen ole todella kipeä. Mutta olen katsonut televisiota enemmän kuin normaalisti ja nyt osaan ulkoa kaikki nelosen tositeevee sarjat joissa toteutetaan muodonmuutoksia ja sisustetaan rumia koteja ..sekä olen katsonut elokuvia, jotka ovat olleet todella huonoja ja ihan ihmetyttää, että kuka niitä tosissaan katsoo. Ei varmaan kukaan elämällinen, koska ne tulevat juuri siihen aikaan milloin suurimmat osat ihmisistä ovat töissä tai koulussa. No mutta, olen huono sanomaan koska en muutenkaan ole suuri elokuvien ystävä ..te tiedätte.

Joulu on kohta, aika menee niin nopeasti ettei itse tajuakkaan. Tänä vuonna olen ylpeä itsestäni, kun en ole järjestänyt kauheaa paniikkia joululahjojen ostosta. Olen suunnitellut jo päähäni millaiset kortit teen, kelle ostan lahjan ja mistä saan rahaa. Huomenna olisi tarkoitus (jos saan itseni siihen kuntoon että pääsen lähtemään ihmisten ilmoille) lähteä ostamaan joululahjoja ja kaikkea muuta hauskaa joulutavaraa, mihin rahat vaan riittää. Onneksi äiti lupasi maksaa yhdet jutut, jotka ovat mielestäni ihana idea ja toivon että kaverini tykkäisivät niistä ! Sitten pitäisi vielä keksiä, että mitä laittaisin päälle joulujuhlaan. Kävin eilen etsimässä kivat mustat korkokengät varastossa ja niiden kanssa käy hyvin mustat pillifarkkulegginssit, jotka ostin tälläviikolla vero modasta ..mutta ongelmana on vielä, että mitä laittaisin yläosaan? En omista mitään erikoisia paitoja ja kaikki paidat ovat aika normaalia, joita olen käyttänyt ainakin tuhat kertaa jo koulussa. Onneksi vielä viikko aikaa, joten vielä ei ole mikään kauhea kiire.

Olen nykyisin kauhea bilehile, olen huomannut sen. Joka viikko koulussa käydään lukuiset keskustelut, että milloin bileet ja kenen luona ja näin edespäin. En tiedä pitävätkö rakkaat ystäväni huomenna joitain pirskeitä, mutta harmikseni joudun jäämään niistä pois koska en ole vielä terveenä ja äitini ei olisi hyvää mieltä, jos lähtisin jonnekki. Mmm olen hyvin odottavaisin mielin uuttavuotta kohden, sori beibet mut lähden Anskun luokse enkä jää tänne. Kuitenkin siinä käy niin, että istutaan koko uusivuosi kahdestaan kotona ja mietitään, et miten tässä näin kävi ..mutta en halua sitä, joten varokaa kaikki koska tulemme jonnekkin bilettämään. Edellisistä uusistavuosista muistan mm. edellisen, jolloin olimme Millan luona yötä ja puhuimme kaikkea todella outoa ..ja sitä edellisenä taisimme viettää sitä Millan ja Anskun kanssa kolmestaan. Silloin ei ollut kyllä kauhean hilpeä meininki, koska ilma oli huono ja istuimme pihalla polttamassa tähtisädetikkuja ja masennuimme. Tänä vuonna sellaista ei tule käymään, vaan pitää ottaa ilo irti siitä, että ollaan vielä nuoria ja elämä on hauskaa.

Cry

ps. http://www.youtube.com/watch?v=pTIqgnmlJ-0&feature=related Suosittelen kuuntelemaan bileissä, ihan mahtava meininki (kiitos postimiehellemme tämän esittelystä). Joskus ihmiset sanoo valittaa et tää on ihan tyhmä ..mut ne ei vaan tajua mitään

http://www.youtube.com/watch?v=EybHtRks_Qs Viikon lempparibiisi ! En tajua kuka tälläistä kamalaa musaa tekee näille lapsille, mutta ei sillä väliä koska nauran tälle AINA ..sanokaa vaan, että olen 5 -vuotiaan tasolla mutta tämä on hauska